نکاتی در مورد استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب
نوشته شده توسط : پکیج تصفیه فاضلاب

برای استفاده بهینه از پکیج تصفیه فاضلاب باید نکاتی در مورد استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب را برایتان ذکر کنیم.

برای تعیین ظرفیت بهینه پکیج تصفیه فاضلاب باید پارامترهایی از قبیل دبی فاضلاب ورودی به پکیج تصفیه فاضلاب و همچنین میزان آلایندگی فاضلاب ورودی به پکیج تصفیه فاضلاب را به کارشناسان مورد نظر اعلام کرد. آلایندگی فاضلاب با شاخص های BOD و COD بیان می شود و واحد آن ppm می باشد. هر چه میزان آلایندگی فاضلاب ورودی به پکیج تصفیه فاضلاب بیشتر باشد، نیاز به بکارگیری سیستم های بیشتری در پکیج تصفیه فاضلاب به منظور گندزدایی این آلاینده هاست. از طرفی هر چقدر پیچیدگی پکیج تصفیه فاضلاب بیشتر باشد علی القاعده قیمت آن نیز بالاتر می رود.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داست این است که می خواهید از پساب خروجی از پکیج تصفیه فاضلاب برای چه منظوری استفاده نمایید. همانطور که قبلا برایتان توضیح دادیم از پساب خروجی از پکیج تصفیه فاضلاب میتوان در آبیاری فضای سبز و رمین های کشاورزی، شستشوی محوطه، در واحدهای مسکونی و ... استفاده نمود. هم چنین از پساب خروجی از پکیج تصفیه فاضلاب می توان در مصارف بهداشتی استفاده نمود که برای این امر باید فرآیند تصفیه فاضلاب بصورت کامل تری اجرا شود و نیاز به به سیستم های کلرزنی، فیلتر شنی و ... می باشد.

در نظر گرفتن همه این عوامل باعث می شود که شما بتوانید پکیج تصفیه فاضلاب متناسب با نیاز خود را تهیه کرده و استفاده حداکثری از آن نمایید.پکیج تصفیه فاضلاب





:: برچسب‌ها: پکیج تصفیه فاضلاب , قیمت پکیج تصفیه فاضلاب , تصویر پکیج تصفیه فاضلاب , تصفیه فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: